ایلام؛

جوان 20 ساله در رودخانه کنجانچم غرق شد

فرمانده انتظامی مهران گفت: جوان 20 ساله ای از عشایر کوچ رو هنگام عبور از رودخانه کنجانچم شهرستان مهران غرق شد و جان باخت.

جوان 20 ساله در رودخانه کنجانچم غرق شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،امیر عباس شهبازی بیان کرد: این حادثه از طریق مراجعه فردی به کلانتری 11 شهرستان مهران و اعلام خبر غرق شدن برادرش در رودخانه کنجانچم به اطلاع پلیس رسید.

وی اظهارکرد: بررسی‌های اولیه پلیس مشخص کرد جوان 20 ساله ای که از عشایر کوچ رو استان کرمانشاه بود زمانی که قصد عبور احشام از رودخانه را داشت بداخل آب افتاد و به علت عدم آشنایی با فن شنا در رودخانه کنجانچم غرق شد.

فرمانده انتظامی مهران با اشاره به اینکه جسد این فرد توسط افراد حاضر در محل از آب بیرون کشیده شد، افزود: پرونده‌ای در این راستا تدوین و موضوع تحت بررسی بیشتر قرار گرفته است.

9 هزار و 736 خانوار با جمعیت 60 هزار نفر در قالب 12 ایل و 32 طایفه و یک میلیون و 400 هزار راس دام در 95 کانون عشایری استان ایلام زندگی می کنند.

دامنه کبیرکوه، دینارکوه، سیوان، گچان، شلم، مانشت، ویلنگ، دالاب، شره زول و بانکول به عنوان مهمترین مناطق ییلاقی ایلام در ماه های گرم سال مهمان و پذیرای عشایر استان است.


انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.