24 عادت که شما را باهوش تر می کند

راهکارهای بسیاری برای تقویت حافظه وجود دارد اما اگر به این 24 مورد عاوت کنید باهوش تر خواهید شد.

24 عادت که شما را باهوش تر می کند
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افزایش بهره هوشی هرچند می تواند وراثتی باشد اما همه افراد می توانند با ورزش هایی که برای مغز خود در نظر می گیرند و البته به آن اهتمام دارند خود را با فردی باهوش تبدیل کنند، راهکارهای متعددی برای این کار وجود دارد و سالهاست که عده ای به صورت تخصصی به این حوزه ورود کرده اند و به دلیل جذابیتی که دارد افراد بسیاری به آن روی آورده اند.

هوش که در واقع همان توانایی ذهنی است قابلیت های متعددی ار جمله استدلال، برنامه ریزی، حل مساله، تفکر، یادگیری و ... را در برمی گیرد و خوردن برخی از مواد غذایی نیز می تواند به تقویت حافظه تان کمک کند، نوشیدن شی، خوردن جگر، تخم مرغ، بادام زمینی و ... می تواند به شما در تقویت حافظه تان کمک کند.

اگر شما روزانه خود را به انجام برنامه های مختلف و متنوع عادت دهید نیز در واقع به ورزش مغز و تقویت حافظه تان کمک کرده اید، این 24 عادت می تواند شما را باهوش تر کند، به عنوان مثال هر روز 10 ایده پیدا کنیدف به جای تلویزیون ویدئوهای آموزشی ببینید، بازی کنید آن هم از نوع فکری، با افراد باهوش تر از خودتان وقت بگذارید، به مکان های جدید بروید و .....

در ادامه میتوانید این 24 عادت رابه صورت کامل ببنید و به آن عمل کنید.

24 عادت که شما را باهوش تر می کند
برای مشاهده عکس در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار