دومین مسابقه گویندگی و مجریگری در تالار وحدت دانشگاه بین‌المللی شهید باهنر کرمان برگزار شد.

کسب رتبه اول مسایقات گویندگی کرمان توسط جوان با استعداد ماهانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ فریده خالقی جوان با استعداد ماهانی در دومین مسایقه گویندگی و مجریگری کرمان  رتبه اول را کسب نمود.

با حضور ۵۰ شرکت کننده، دومین مسابقه گویندگی و مجریگری در تالار وحدت دانشگاه بین‌المللی شهید باهنر کرمان برگزار شد.

در این مراسم حامد حسینخانی مدیر روابط عمومی دانشگاه بین‌المللی شهید باهنر کرمان با اشاره به اینکه مسابقه گویندگی و مجریگری فرصتی برای استعدادیابی دانشجویان است گفت: این مسابقه سعی می‌کند تا با شناسایی افراد مستعد در زمینه گویندگی و مجریگری، آنها را به این عرصه معرفی می‌کند.

معین شعبانیان دبیر کانون رسانه اداره کل امور فرهنگی دانشگاه بین‌المللی شهید باهنر کرمان نیز اظهار داشت: این مسابقه برای دومین سال متوالی برگزار می‌شود که امسال از استقبال بیشتری برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته حدود 30 نفر شرکت کرده بودند گفت: دومین مسابقه گویندگی و مجریگری در دانشگاه با حضور 50 شرکت کننده برگزار می‌شود.

دبیر کانون رسانه اداره کل امور فرهنگی دانشگاه بین‌المللی شهید باهنر کرمان با اشاره به اینکه در هر بخش گویندگی و مجریگری به صورت جداگانه سه نفر به‌عنوان برتر معرفی می‌شوند افزود: تیم داوران متشکل از زهرا استاد‌نارویی گوینده و مجری توانمند صدا و سیما، آرزو اسدیار گوینده و سردبیر واحد خبر صدا و سیما و هاشم جمهری‌خامنه از تهیه کنندگان صدا و سیما داوران این دوره از مسابقات هستند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.