رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی سال گذشته 4 میلیون و ۱۸۲ هزار و ۵۱۲ بیمار در مراکز درمانی استان ویزیت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قدرت اخوان اکبری تصریح کرد: این تعداد در مجموع ۴۱ میلیون و ۲۵۳ هزار و ۲۱۰ مورد خدمات درمانی دریافت کرده اند.

وی با اشاره به استقرار ۱۰۰ درصدی سامانه یکپارچه بهداشت در مراکز درمانی استان اضافه کرد: تمامی خدمات در این سامانه به ثبت رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به کسب رتبه مطلوب در ثبت اطلاعات سامانه سیب اضافه کرد: سال گذشته به منظور بهبود استاندارد واحدهای بهداشتی و درمانی یک میلیارد تومان اختصاص یافت.

اخوان اکبری به راه‌اندازی دو مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و دو پایگاه سلامت اشاره کرد و بیان داشت: توسعه مراکز بهداشتی با رویکرد مناطق محروم در سال جاری نیز دنبال می‌شود.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه سه‌جانبه احداث ۹۴ باب واحد بهداشتی و درمانی اضافه کرد: علاوه بر این در سال گذشته دو میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان اعتبار جهت تأمین مکمل های دارویی تأمین شد.

وی از دیگر اقدامات حوزه درمان را جذب و تأمین نیروی انسانی در مراکز درمانی و راه‌اندازی چهار واحد نمونه گیری آزمایشگاهی عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.