علیزاده در مراسم مشق صلوات مطرح کرد؛

نمایش آثار جشنواره مشق صلوات در سطح تهران

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: آثار به دست آمده از جشنواره مشق صلوات در سطح شهر تهران به نمایش گذاشته می شود تا مردم بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

نمایش آثار جشنواره مشق صلوات در سطح تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در مراسم گشایش نمایشگاه و معرفی هنرمندان برگزیده دومین جشنواره پیامبر اکرم(ص) مشق صلوات که در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار شد، با بیان اینکه این برنامه با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برگزار شده است، اظهار داشت: برگزاری این رویداد و تداوم آن گامی در جهت شناخت، تعمیق و فرهنگ سازی از سیره پیامبراکرم(ص) و اهل بیت (ع) بوده است.

وی افزود: مشارکت و همگامی استادان و هنرمندان برجسته و صاحب نام و جوانان هنرمند خوشنویس در این زمینه از اهداف این جشنواره بوده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران ادامه داد: اولین دوره جشنواره پیامبراکرم با موضوع طراحی نام نوشته پیامبر(محمد رسول الله) برگزار شده است.

علیزاده گفت: جشنواره مشق صلوات امسال در 4 گرایش خوشنویسی نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ، ثلث و خط نقاشی برگزار شد.

وی اضافه کرد: آثار به دست آمده از این جشنواره در سطح شهر تهران به نمایش گذاشته می شود تا مردم بتوانند از آن ها استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران یادآور شد: بدون شک هنرمندان کشورمان پشتوانه خوبی دارند و ما می توانیم از هنر آن ها به درستی استفاده کنیم.

علیزاده گفت: به پیشنهاد اعضای شورای سیاست گذاری در راستای برگزاری جشنواره مشق صلوات اقداماتی صورت گرفته است.

سید مجتبی موسوی دبیر جشنواره مشق صلوات در ادامه با بیان اینکه طی فراخوانی همه خوشنویسان آثار خود را برای جشنواره مشق صلوات ارسال کردند، گفت: در این جشنواره شاهد آثار متنوعی بودیم که با زیبایی هرچه تمام تر خلق شده بود.

وی افزود: 81 هنرمند برجسته آثار خود را به جشنواره ارسال کردند که همه آن ها بر روی بیلبوردهای سطح شهر نصب خواهند شد.

موسوی تصریح کرد: کتاب نمایشگاه مشق صلوات چاپ خواهد شد تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار