حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی؛

فساد اداری مردم را عصبانی کرده است

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت:فساد اداری مردم را عصبانی کرده و این فسادها هیچ گونه تناسبی با نظام اسلامی ندارد.

نظام اسلامی عامل رشد و بالندگی انسان
به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در جمع مردم بیرجند در محل مصلای ابوالفضلی این شهر گفت:آیت شریعت آن است که انسان به آن جایی برسد که در تحلیل و تزکیه و تربیت در قله قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه بعثت پیامبر به منظور هدایت انسان و برای اینکه انسان در این عالم و آن جهان به سعادت برسد رخ داد،افزود:بعثت رسول اکرم(ص)با عصر افرینش اسلام یکسان است.
 
حجت الاسلام  سید ابراهیم رئیسی گفت:کرامت برای انسان اصل است و دولت باید در جهت کرامت شهروندان گام بردارد.
 
تولیت آستان قدس رضوی و کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به اینکه نگرانی از فساد اداری مردم را عصبانی کرده و هر روز تیتر روزنامه ها اختلاس و فساد اداری است،افزود:تا کی باید این فساد اداری را تحمل کرد و این فسادها هیچ گونه تناسبی با نظام اسلامی ندارد.
 
وی گفت:آمار بیکاری را باید از ۱۲درصد به ۸ درصد کاهش داد و سالی حداقل یک میلیون شغل ایجاد کرد.
 
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با اشاره به اینکه امکان ایجاد شغل با کرامت برای جوانان باید فراهم شود،افزود:کارگاه هایی که نیمه تعطیل است امکان راه اندازی و در مدار تولید قرار دادن آنها کاملا وجود دارد.
 
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
اداره تشکیل شده از کیست .....!خود مردم که پشت میزشون قدرت بدست آوردند...
آخرین اخبار