بازيكنان و سرمربی تيم فوتبال استقلال در پيام هايى از هواداران درخواست كرده اند براى حمايت از تيمشان به ورزشگاه بروند.

وعده مهاجم و درخواست بازيكنان از هواداران آبى پوش
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالى كه تيم فوتبال استقلال امروز به مصاف تيم الاهلى امارات مى رود بر همين اساس بازيكنان آبى پوش از هواداران تيمشان درخواست كردند براى حمايت از تیمشان به ورزشگاه بروند. 

پادوانى مدافع برزيلى تيم فوتبال استقلال گفته از هواداران مى خواهم براى حمايت به ورزشگاه بيايند و ما را حمايت كنند. اميدوارم در ديدار امروز برنده باشيم و قهرمان شويم.

همچنين علی قربانی ساعاتی قبل از بازی استقلال و الاهلی به هواداران این تیم وعده داد که برای تیمش گلزنی می کند. وی در این باره گفت: به دلم افتاده در بازی امروز یک گل آکروباتیک به ثمر می رسانم.

اميد ابراهيمى ديگر بازيكن استقلال نيز اظهار داشت: اميدوارم امروز استاديوم به رنگ آبى در بيايد و يك جاى خالى هم نماند. بازى مهمى داريم و از هواداران مى خواهم براى حمايت از تیم به ورزشگاه بيايند چرا كه این موضوع باعث مى شود حريف استرس بگيرد و خوب بازى نكند. اميدوارم ببريم و صعود كنيم 

يعقوب كريمى بازيكن تيم فوتبال استقلال نيز گفت: از تمامى هواداران دعوت مى كنم براى دلگرمى بازيكنان به ورزشگاه بيايند و اميدوارم صعود كنيم و برنده ميدان باشيم.
 
منصوریان: هواداران برای جشن صعود به ورزشگاه بیایند اما از آنها می خواهم تحت هیچ شرایطی لیزر و نارنجک به ورزشگاه نیاورند چون با اینکار از مزیت بازی با تماشاگر در خانه محروم می شویم.


انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار