ولیئی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

هزینه ۴۶ میلیارد ریالی برای ساخت مسکن نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: برای خرید و احداث ۲۴٠ واحد مسکونی در استان تهران برای نیازمندان، بیش از ۴۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

هزینه ۴۶ میلیارد ریالی برای ساخت مسکن نیازمندانمحسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: سقف کمک بلاعوض خرید و نوسازی کمیته امداد به مددجویان روستایی مبلغ ۱۵ میلیون تومان و برای مددجویان شهری ۲۵میلیون تومان است که اولویت ارایه این تسهیلات با زنان سرپرست خانوار و ایتام است.

وی با بیان اینکه برای خرید و احداث ۲۴۰ واحد مسکونی بیش از ۴۶ میلیارد ریال در استان تهران هزینه شده است، تصریح کرد: کمک به تأمین مسکن برای مددجویان در قالب پرداخت بلاعوض، کمک های خیران و آورده مددجو انجام می شود که برای ساخت این تعداد واحد مسکونی بیش از ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل منابع امدادی، ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی کمیته امداد، ۲۶ میلیارد ریال از محل کمک خیران حقیقی و حقوقی در سرفصل احداث و خرید مسکن شهری و روستایی و مابقی از آورده مددجو تأمین شده است.

ولیئی با تأکید بر اینکه ارزان بودن و برخورداری از کیفیت مناسب و رعایت اصول فنی و مهندسی در ساخت، از ویژگی های  این واحدهای مسکونی است، خاطرنشان کرد:  تعمیر و بازسازی بیش از یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی انجام شد که برای این تعداد تعمیرات بیش از ۳۲ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران در پایان گفت: در نظر داریم تا با تلاش های این نهاد، همکاری و مشارکت مسئولان و خیران نیز زمینه بهره‌مندی از مسکن برای تعداد بیشتری از خانواده های نیازمند فراهم شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار