ظرفیت مرز بین‌المللی مهران یکی از مهم‌ترین عوامل برای خروج استان از بن‌بست است.

ظرفیت مرز بین‌المللی مهرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،نماینده ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: اربعین جزو رویدادهای حماسی، ملی، مذهبی و دینی ما است و تمام انرژی ما بر ظرفیت مردم متکی است.
 
سلام امینی بیان کرد: مهمترین دلایل انتخاب مرز بین‌المللی مهران توسط زوار برای سفر به عتبات عالیات را نزدیکی به شهرهای مذهبی کشور عراق، شیعه بودن مردمان هر دو سوی مرز، ضریب امنیتی بالای این مرز در هر دو سوی مرز و مهمان‌نوازی مردم استان برشمرد . 
 
عضوء کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: اربعین، ایلام و مرز بین‌المللی مهران را در جهان ممتاز کرده و هر جا اربعین باشد اسم مهران در ذهن خطور می‌کند و مردم رغبت بیشتری به استفاده از این مرز برای سفر به عتبات عالیات دارند . 
 
رییس مجمع نمایندگان استان تصریح کرد: ظرفیت مرز بین‌المللی مهران یکی از مهم‌ترین عوامل برای خروج استان از بن‌بست بوده که اگر از این ظرفیت به‌ درستی و بر اساس برنامه‌ریزی استفاده کنیم می‌توانیم شاهد خروج استان از بن بست باشیم . 
 
  امینی در پایان دیدار خواستار توسعه هر چه بیشتر ظرفیت‌های استان درحوزه عتبات عالیات و رفع موانع و مشکلات پیش‏رو و انتفاع هر چه بیشتر مردم استان از این سفره با برکت شد. 
 
 
انتهای پیام/ ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.