بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: در حال بررسی پیشنهادات فصل آینده هستم و هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته ام.

علی اصغر حسن زاده بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیتش برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: چند پیشنهاد داخلی و خارجی دارم که در حال بررسی آنها هستم و با سنجیدن شرایط امیداوارم بهترین تصمیم را بگیرم.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا آمدن علی افضل تاثیری در تصمیمش برای ادامه همکاری با گیتی پسند دارد یا خیر گفت: من نمی توانم در این مورد نظر بدهم، مدیریت باشگاه شرایط را سنجیده و تصمیم گرفته در کادر فنی تغییراتی ایجاد کند. من بازیکن حرفه ای هستم و سعی میکنم بهترین تصمیم را در خصوص آینده ام بگیرم.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص اینکه از چه تیم های پیشنهاد دارد بیان کرد: اجازه بدهید فعلا اسمی از تیمی نیاورم تا پیشنهادات جدی شود.

حسن زاده در پایان در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال و جوانگرایی در این تیم خاطر نشان کرد: وضعیت تیم ملی فوتسال بعد از پایان مسابقات لیگ بسیار خوب بوده و کادر فنی تصمیم گرفته است که در بازی های دوستانه بیشتر به بازیکنان جوان میدان دهد تا تیم کاملی را راهی مسابقات بین المللی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار