شیراز؛

رصد فضای انتخاباتی در فارس

فضای انتخاباتی در استان فارس در حال رصد کردن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان فارس در مراسم افتتاح ساختمان جدید دادگستری بخش چنارشاهیجان و کوهمره نودان شهرستان کازرون گفت: با هرگونه اقدامی که سببب لطمه به اعتماد عمومی و مخدوش کردن انتخابات سالم شود برخورد قانونی می شود.

 
وی بیان کرد: آنچه در انتخابات ریاست جمهوری و شورا های اسلامی شهر و روستا مهم است حضور حداکثری مردم در انتخابات بوده که با ایجاد انگیزه می توانیم یک فضای سالم رقابتی را ایجاد کنیم.
 
رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه فراهم کردن زیرساخت های فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و قضایی نیاز توسعه هر منطقه است، افزود: جرائم روی داده در برخی از شهرهای با بافت قبیله ای و عشیره ای ناشی از نبود توجه لازم به زمینه توسعه بوده و  بسیاری از جرائم نیز بوسیله خود مردم قابل پیشگیری است.
 
همچنین حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون بیان کرد: با وجود مشکلات بسیار،  ساختمان دادگستری بخش چنارشاهیجان و کوهمره نودان شهرستان کازرون با مشارکت مسئولان و مردم تکمیل و به بهره برداری رسید .
 
وی پیشگیری از وقوع جرم را یک وظیفه همگانی دانست و  تصریح کرد: در این زمینه باید با عواملی که سبب افزایش وقوع جرم و جنایت اجتماعی می شود مبارزه کرد تا با مشارکت مردم و مسئولان از وقوع جرم جلوگیری شود.
 
تورج دالکی رئیس دادگستری بخش چنارشاهیجان شهرستان کازرون نیز اظهار کرد: ساختمان دادگستری این بخش با زیربنای 2 هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال بوسیله قاسم آرندی از خیرین این منطقه تامین در مدت یک سال  ساخته شده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار