به گزارش
گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مسافران این پرواز در اینباره گفت: از چند روز پیش بلیت پرواز تهران-اصفهان شرکت هواپیمایی آتا را برای تاریخ دوشنبه چهارم اردیبهشتماه، ساعت 17:45 خریداری کردم.
وی ادامه داد: حدود 1.5 ساعت قبل از انجام پرواز، وارد فرودگاه شدم و با مراجعه به کانتر آتا، بلیت پرواز خود را به شماره پرواز 5267 دریافت کردم.
این مسافر آتاایر افزود: همان زمان به ما اعلام کردند که این پرواز با 40 دقیقه تأخیر ساعت 18:25 انجام میشود اما زمانی که به ساعت پرواز نزدیک شدیم در سالن ترانزیت، متوجه شدم چنین پروازی اصلاً در فهرست پروازهای خروجی مهرآباد قرار ندارد و هیچکس هم به فکر مسافران نیست.
وی ادامه داد: پس از حدود یک ساعت معطلی، کاسه صبر مسافرانِ سرگردان، لبریز شد و با اعتراض پیگیر دلیل انجام نشدن این پرواز شدند اما مسئولان آتا هیچ توضیحی در اینباره برای مسافران نداشتند و فقط یکی از نهادهای امنیتی فرودگاه به ما اعلام کرد که هواپیمای این پرواز فعلاً مجوز ندارد.
این مسافر پرواز تهران-اصفهان آتا گفت: حدود 140 مسافر این پرواز دو ساعتی در سالن ترانزیت سرگردان بودند تا بالأخره ساعت 20 به ما اعلام کردند هواپیما آماده پرواز است.
وی بیان کرد: مدت زمان سرگردانی ما در فرودگاه طولانی نبود، اما انتظار است که مسئولان شرکتهای هواپیمایی در قبال تأخیرات و سؤالات مسافرانشان به آنها پاسخگو باشند و تلاش کنند در شرایط بروز این تأخیرات پروازی، از مسافران دلجویی کنند.
منبع: فارس
انتهای پیام/