معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس از دیدار 25 نفر از فعالان قرآنی استان فارس با مقام معظم رهبری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام والمسلمین سید میثم حسینی با بیان  اینکه سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از 31 فروردین تا 6 اردبیهشت در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار شد، گفت:  هر سال با اختتامیه این دوره از مسابقات جمعی از منتخبین جامعه قرآنی هر استان به دیدار مقام معظم رهبری خواهد رفت.
 
حسینی با بیان اینکه این مسابقات یکی از معتبرترین رقابت‌های قرآنی در جهان اسلام است، افزود: هر سال شرکت‌کننده‌هایی از کشورهای مختلف جهان در رشته‌هایی از جمله قرائت، حفظ و تفسیر قرآن کریم در روزهای برگزاری آن با هم رقابت می‌پردازند.
 
وی ادامه داد: فعالان قرآنی استان فارس همراه با فعالان قرآنی دیگر استانهای و همچنین شرکت کنندگان سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.
 
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف فارس با اشاره به اینکه فعالان قرآنی استان فارس امروز ظهر به تهران اعزام می شوند، تصریح کرد: این دیدار در محل حسینیه امام خمینی(ره) تهران صورت خواهد پذیرفت.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.