مشهد؛

ورودبرخی از مهمانان نشست وزرای امور زنان کشورهای اسلامی به مشهد

با استقبال رسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی وزرای امور زنان افغانستان، بغداد و موریتانی و مدیر کل وزارت امور زنان بنگلادش وارد مشهد شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سید جواد حسینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در مراسم استقبال رسمی از مهمانان گفت: نشست تخصصی وزرای امور زنان کشورهای اسلامی در راستای رویداد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام و با موضوع سیاست گذاری اجتماعی و خانواده در جوامع اسلامی الزامات و بایسته‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به فرصت میزبانی مشهد از رویداد پایتخت فرهنگی جهان اسلام و با استفاده از ظرفیت‌های هویتی اسلامی و تاریخی آن، باید از این ظرفیت‌ها در جهت ایجاد گفتمان فرهنگی میان نحله ها، اندیشه‌ها و مذاهب مختلف اسلامی استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه مشهد اکنون با جمعیت بالغ بر سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر و میزبانی از ۲۷ میلیون زائر در سال، بزرگترین شهر زیارتی جهان به شمار می‌رود، گفت: در مشهد فرصت‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری فراوانی وجود دارد که این اجلاس می‌تواند در راستای شناسایی این فرصت‌ها گام بردارد.
نشست تخصصی وزرای امور زنان کشورهای اسلامی ۷ اردیبهشت با حضور وزرای امور زنان و خانواده ده کشور اسلامی و میهمانان داخلی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//ف. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار