فرماندار شهرستان اردبیل از معدوم سازی 12 تن مواد غذایی غیربهداشتی و غیراستاندارد در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی از معدوم‌سازی 12 تن مواد غذایی غیربهداشتی و غیراستاندارد در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: در حوزه سلامت تغدیه سلامت مردم نیز باید برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام شود تا بتوانیم با برنامه‌ریزی اساسی سبزیجات را در سفره‌های غذایی مردم افزایش دهیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر کم‌تحرکی و دیابت یک خطر بسیار بزرگ برای سلامت مردم محسوب می‌شود که متاسفانه به دلیل استفاده بیش از حد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان از غذاهای آماده این بیماری‌ها تا حد قابل توجهی افزایش یافته که این امر خطر زیادی برای سلامت مردم محسوب می‌شود.

فرماندار اردبیل با بیان این‌که در حوزه نان 95 درصد جوش شیرین در اردبیل حذف شده است، گفت: این یک اقدام بسیار مهم است که انتظار داریم مردم نیز همکاری همه‌جانبه‌ای در مورد تغذیه داشته باشند.

زنجانی افزود: برج آبگیر اردبیل نیز تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد که این امر می‌تواند گام بزرگی در کیفی‌سازی آب اردبیل داشته باشد.

وی گفت: متاسفانه وضعیت خدمات‌رسانی اورژانس اردبیل قابل قبول نیست و نیاز است متولیان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل برای این امر اقدامات اساسی انجام دهند تا مشکلات موجود هر چه سریعتر برطرف شود.

زنجانی با اشاره به این‌که به دلیل مراجعه زیاد و کوچک بودن فضای اورژانس ترافیک زیادی در این محیط ایجاد می‌شود، افزود: انتظار داریم برای این امر راهکارهای اساسی ارائه شود تا بیماران و اکیپ پزشکی در اورژانس اردبیل با مشکلی مواجه نشوند.

وی با بیان این‌که سلامت مردم برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوار است، بیان کرد: انتظار داریم در این زمینه علاوه بر برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی در این امر نیز مشارکت همه‌جانبه ای وجود داشته باشد تا بتوانیم گام بزرگی در تامین سلامت مردم برداریم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.