فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری دو قاچاقچی و کشف 424 کيلوگرم ترياک طي یک عمليات پلیسی موفق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ دوستعلی جلیلیان  فرمانده انتظامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان ايرانشهر در راستاي مبارزه شبانه روزي با قاچاقچيان مواد مخدر، از فعاليت باند بزرگی که اقدام به جا به جايي مواد مخدر مي کردند، مطلع شدند.  

وی افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی پس از اقدامات تخصصي و اشراف اطلاعاتي، روز گذشته خودرو پژو 405 متعلق به اعضاي اين باند را که قصد انتقال مواد از محور ابتر به شهرستان ایرانشهر داشت، شناسايي و تحت نظر قرار دادند.  

جلیلیان تصريح کرد: سوداگران مرگ پس از مشاهده ماموران، ضمن عدم توجه به ایست مأموران قصد فرار داشتند که پس از تعقیب و گریز، بالاخره خودرو مذکور توقیف و ضمن دستگیری دو قاچاقچی، ماموران در بازرسي از خودرو سوداگران، موفق به کشف 424 کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک شدند.  

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان، افزود: نيروی انتظامي با اشراف اطلاعاتي دقيق و تلاش شبانه روزي اجازه نخواهد داد که قاچاقچيان و مخلان امنيت عمومي به اهداف پليد خود دست پيدا کنند.  

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار