هیات نظارت نگاه سیاسی در بررسی صلاحیت‌ ها ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عباس اقوامی آملی عضو هیأت نظارت بر انتخابات شورای آمل گفت: هیچ‌ یک از اعضای هیات نظارت در بررسی صلاحیت‌ ها نسبت به فرد دیگری حب و بغض سیاسی ندارد، اما به نظر می‌رسد که عده‌ای به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند، توصیه می‌‍شود ذهن مردم را درگیر نکنند.

وی درباره اعتراض به شیوه بررسی صلاحیت‌ نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستاها افزود: بارها بر این نکته تأکید شد که هیات نظارت نگاه سیاسی در بررسی صلاحیت‌ها ندارد و نتایج اعلام شده بر اساس قانون انتخابات است.

اقوامی آملی گفت: قوانین و موازینی که برای بررسی صلاحیت مدنظر قرارگرفته، تنها موردتوجه است و مر قانون به اجرا درآمد

عضو هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاهای آمل با بیان اینکه نامزدهای ردصلاحیت شده در بخش‌ها و روستاها تا 6 اردیبهشت فرصت دارند اعتراض خود را کتباً به هیات نظارت شهرستان آمل ارائه کنند، افزود: فرمانداری ویژه و بخشداری‌های آمل برای دریافت این شکایت ‌ها با هیات نظارت هماهنگی‌ و همکاری لازم را انجام می ‌دهند.

اقوامی آملی با بیان اینکه اعتراض‌های دریافت‌ شده به مدت 10 روز در هیئت نظارت رسیدگی می ‌شود، گفت: روز 17 اردیبهشت‌ نتیجه بررسی‌ها از طریق قانونی به نامزدها ابلاغ و در طول رسیدگی به اعتراضات در صورت نیاز ، هیات نظارت از داوطلبان برای دریافت پاسخ را آنها دعوت می‌ کند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.