فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف محموله بزرگ قاچاق مواد نیروزا در بندر دیر خبر داد و گفت: ۴۰۰ کیلوگرم پودر و ۱۵۰ هزار بسته قرص کشف شد.

محموله بزرگ قاچاق مواد نیروزا در بندر دیربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار حیدر عباس زاده پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت قطعات و وسایل داخل خودرو طی هفته گذشته و شکایت تعدادی از شهروندان بوشهری، بررسی این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته سارق شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مرکز پلیس منتقل شد و در بازجویی‌های اولیه پلیس به ۱۸ فقره سرقت قطعات و وسایل داخل خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه متهم اموال سرقتی را به یک نفر مال‌خر در دشتستان فروخته است، ادامه داد: مقداری از اموال مسروقه در حودروی متهم کشف شد. متهم روانه زندان شده و تلاش برای دستگیری مالخر ادامه دارد.

وی همچنین از کشف یک محموله بزرگ قاچاق قرص و پودر نیروزا به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در بندر دیر خبر داد و اضافه کرد: چند تیم ویژه با محوریت پلیس آگاهی و سایر یگان‌های انتظامی تحقیقات خود در این پرونده انجام دادند.

عباس‌زاده افزود: با تحقیقات میدانی مشخص شد، دو نفر از اعضای یک باند، حجم قابل توجهی پودر و قرص نیرو زا را از مسیر دریا وارد شهرستان دیر کرده و با دپو در دو منزل مسکونی قصد دارند در فرصت مناسب با استفاده از خودروهای سواری تندرو (شوتی) به سایر نقاط استان و کشور منتقل کنند.

وی اضافه کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات هماهنگ و منسجم با مشارکت پلیس‌های آگاهی، امنیت عمومی، مبارزه با موادمخدر و کلانتری در بازرسی از مخفی‌گاه متهمان، کالاهای قاچاق دپو شده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه اقلام کشف شده شامل ۴۰۰ کیلوگرم انواع پودر و  ۱۵۰ هزار بسته قرص بدنسازی بوده بیان کرد: طبق نظر کارشناس مربوطه ۱۵ میلیارد ریال ارزش این محموله بوده که در همین راستا دو متهم دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته اند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.