ملی‌پوش بوکس: شرایط خوب و بد را تحمل کرده ام تا مدال بگیرم

سجاد کاظم زاده معتقد است در اردو هر شرایطی بوده را باید کنار گذاشت و فقط به مدال گرفتن فکر کرد.

ملی‌پوش بوکس: شرایط خوب و بد را تحمل کرده ام تا مدال بگیرمسجاد کاظم‌زاده در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با تمریناتی که سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس برای ملی پوشان در نظر گرفته است، همه بوکسورها در اوج آمادگی قرار دارند. سال گذشته در مسابقات کسب سهمیه المپیک ریو در چین حضور داشتم و متاسفانه در آستانه کسب مدال باختم و نتوانستم سهمیه بگیرم. با بوکسورهای خوب قزاقستان، ازبکستان و فیلیپین قبلا بازی کرده ام و می دانم در رقابت های قهرمانی آسیا در ترکیب اصلی تیم های خود قرار دارند. شرایط خوب و بد اردوها را باید تحمل کنیم چون توان مالی و امکاناتی فدراسیون در همین حد است.

وی در ادمه افزود: تمرینات سرمربی خارجی تیم ملی بوکس فشرده است. بوکسورها تا به حال با این شیوه تمرینی آشنا نبودند اما خیلی کار کرده اند. با اینکه در ابتدای اردوها با فشار تمرین بالا خسته می شدند، اما اکنون به این وضعیت عادت دارند و از لحاظ استقامتی در وضعیت خوبی قرار دارند.

کاظم‌زاده در پایان گفت: بوکسورها تمام تلاش خود را در اردوها می کنند. تیم جوانی داریم که کم تجربه است اما امیدواریم با کسب نتایج خوب در ازبکستان وضعیت فدراسیون بوکس هم متحول شود. این وضعیت می تواند به همه کمک کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار