همدان؛

رونمایی از انیمیشن عصر وارونگی در صدا و سیمای مرکز همدان

به مناسبت هفته سلامت از انیمیشن عصر وارونگی در صدا و سیمای مرکز همدان رونمایی شد.

رونمایی از انیمیشن عصر وارونگی در صدا و سیمای مرکز همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در این مراسم با اشاره به نقش رسانه ها در فرهنگ سازی اجتماعی افزود: رسانه ها می توانند فرهنگ سلامت را به بهترین شکل ممکن در بین مردم نهادینه کند.
 
وی از افزایش بیماریهای غیر واگیر در جامعه از جمله بیماریهای قلبی،عروقی دیابت، سرطانها
و حوادث رانندگی ابراز تاسف کرد و گفت: رسانه ها باید با بهره گیری از ظرفیت های خود، در این زمینه کمک کار وزارت بهداشت باشد.
 
مدیرکل صدا وسیمای مرکز همدان هم در این مراسم رسانه ها را مکمل و مددکار توسعه در همه بخش ها به ویژه حوزه سلامت دانست و گفت:ساخت انیمیشن در حوزه سلامت آغاز خوبی برای فرهنگ سازی در این حوزه و تشویق و ترغیب به افزایش اگاهی های عمومی مردم در حوزه سلامت است.
 
میسر در ادامه با اشاره به اینکه برخی از سبک های زندگی ایرانی- اسلامی در حال فراموشی است گفت: صدا وسیما باید با ورود به موضوعات اجتماعی، روان شناسی و برخی آسیب های اجتماعی از همه ظرفیت هنرمندان در این زمینه استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: انیمیشن عصر وارونگی در 10 قسمت سه دقیقه ای به سفارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان در قالبی آمیخته با طنز با هدف آگاهی رسانی به مخاطبان و طراحی شخصیت های جذاب انیمیشنی در صدا و سیمای مرکز همدان تهیه و تولید شده است.
 
میسر همچنین افزود:در این سلسله انیمیشن ها با بهره گیری از تکنیک های به روز و با سبک بصری تاثیر گذار سعی دارد مخاطبان خود را که عامه مردم هستند در زمینه رویکردهای زندگی سالم آگاه کند.

 در این مراسم از عوامل ساخت این انیمیشن ها و همچنین سفیران سلامت هم تجلیل شد.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.