سرپرست پلیس فتا استان بوشهر گفت: برای جلوگیری از تخلفات انتخاباتی، تیم‌های تخصصی پلیس فتای استان بوشهر شبانه‌روز فضاهای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری را رصد می‌کنند.

تیم‌های تخصصی پلیس فتا فضاهای مجازی استان بوشهر را رصد می‌کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرگرد مهدی قاسمی صبح امروز در نشست شورای پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان بوشهر با تاکید بر رعایت قانون در همه فرایند انتخابات اظهار داشت: برای برگزاری انتخاباتی سالم و بدون مشکل باید همگان در رعایت قانون انتخابات در همه فرایندهای آن به ویژه در عرصه تبلیغات مشارکت کنند.

وی با تاکید بر رعایت قانون در عرصه تبلیغات معرفی کاندیداهای انتخاباتی تصریح کرد: برای جلوگیری از تخلفات در عرصه فضای مجازی، شیوه، روش و محتوای تبلیغات کاندیداها بررسی می‌شود.

سرپرست پلیس فتا استان بوشهر  از تشکیل تیم‌های تخصصی برای بررسی فضاهای مجازی در فعالیت کاندیداهای انتخاباتی خبرداد و افزود:برای جلوگیری از تخلفات انتخاباتی، تیم‌های تخصصی پلیس فتای استان بوشهر شبانه‌روز فضاهای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری رصد می‌کنند.

سرگرد قاسمی با تاکید بر جلوگیری از تخلفات انتخاباتی در فضاهای مجازی تصریح کرد: در صورت بروز تخلفات در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبرهای ضمن احضار مسئول این فضاها، تذکرات لازم  ارائه می‌شود.

وی با تاکید بر پرهیز از اهانت و تخریب چهره‌های کاندیداهای انتخاباتی افزود: تخریب نامزد رقیب، و انتشار شایعات از مهم‌ترین تخلفات انتخاباتی در فضای سایبری است که لازم است نامزدهای انتخاباتی به هواداران و ستادهای انتخاباتی برای جلوگیری از ارتکاب چنین تخلفاتی تذکرات لازم بدهند.

سرپرست پلیس فتا استان بوشهر با بیان اینکه مسئولیت هر تخلف انتخاباتی در فضاهای مجازی مدیران شبکه‌های اجتماعی هستند تاکید کرد: دست‌اندرکاران شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری باید با مصادیق تخلفات انتخاباتی آشنا شوند تا از بروز آن جلوگیری شود.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.