امام جمعه موقت کرمان گفت :تلاش برای برجام و مذاکرات برای گشایشی در کشور بود، اما مشخص شد که مقامات آمریکایی تنها به دنبال بهانه‌گیری هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده در جمع مردم خداجوی کرمان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در ۲۹ اردیبهشت ماه جاری گفت: کاندیدا‌ها باید قول دهند که ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و استعدادهای داخلی کشور را به کار گیرند.
وی افزود:تلاش برای برجام و مذاکرات برای گشایشی در کشور بود، اما مشخص شد که مقامات آمریکایی تنها به دنبال بهانه‌گیری هستند.
وی ابراز داشت: ما باید به توانایی جوانان و نیروهای کشورمان توجه کنیم ، ظرفیت‌های داخلی کشور می‌تواند ما را در اقتصاد مقاومتی موفق کند.
خطیب جمعه کرمان با اشاره به مسابقات قرآن کریم توسط سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: امسال شاهد حضور گروه‌های متعددی را از جمله خانم‌ها و دانش‌آموزان و همه افراد علاقه‌مند به قرآن کریم در این مسابقات بودیم.
حجت الاسلام قاسمی‌زاده سخنان مقام معظم رهبری در مورد هویت اسلامی را یادآور شد و گفت: رهبری فرمودند که مشکل اصلی کشورهای اسلامی این است که هویت اسلامی نمودی در جامعه ندارد.
وی گفت: هویت اسلامی یعنی اینکه انسان‌ها باید به اصولی در رفتار، شخصیت و برنامه‌های خود قائل باشند، فرهنگ قرآنی بیش از آنچه ما فکر می‌کنیم، برای جامعه ضروری است و باید جاری شود.
امام جمعه موقت کرمان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت شهادت جمعی از مرزبانان کشورمان افزود: امنیت ایران اسلامی بسیار بالاست، اما با این حال باید کارهای بیشتری صورت گیرد، در هر غفلت و سهوی ، دشمن منافع خود را دنبال می‌کند.
حجت الاسلام قاسمی‌زاده با اشاره به روز شورا‌ها تصریح کرد: شورا‌ها طبق قانون بستری را برای حضور مردم در تصمیم‌گیری‌های کلان به وجود آوردند که در چارچوب قانون و مواضع شرعی می‌توانند فعالیت کنند.
امام جمعه موقت کرمان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته، سپاسگزاری و شکرگزاری را یک فرهنگ دانست و عنوان کرد: این فرهنگ برای هر جامعه‌ای آثار و برکات فراوانی را به همراه دارد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار