ساعتی قبل از آغاز برنامه مناظره، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری وارد ساختمان معاونت سیما شدند. با اخبار مربوط به این لحظات همراه باشید.

غافلگیری خبرنگاران با ورود آقای نامزد وقت شناس/  خودروی ملی، نقطه اشتراک 6 نامزد انتخاباتی
به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرانجام بعد از یک هفته انتظار امروز (جمعه 8 اردیبهشت ماه)، موعد اولین مناظره انتخاباتی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری فرا رسید.

این مناظره در حالی آغاز می‌شود که طی یک هفته گذشته 6 نامزد انتخاباتی در گفتگو های مونولوگ خود اظهاراتی را علیه یکدیگر عنوان کرده اند و حال زمان گفتگوی رودرو رسیده است.

صدای تیک تاک انتخابات ریاست جمهوری با آغاز  اولین مناظره پژواک بلندتری به خود گرفت.

همه چیز در سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی مهیای ورود نامزدهای انتخابی است از تدابیر ویژه امنیتی، انتظامی تا استقبال با خودروهای تشریفات صداوسیما.

همه در تکاپو هستند بیشتر از همه تصویربرداران و خبرنگارها، با عجله به دنبال دریافت کارتهایی ورود به محوطه و داخل ساختمان معاونت سیما هستند که با ورود میرسیم در ساعت 14:35 دقیقه غافلگیر می شوند.

میرسلیم به عنوان اولین نامزد انتخاباتی با خودروی سمند سورن سفید وارد محوطه شد، به اذعان خبرنگاران وی طی این چند روزی که در سازمان صدا و سیما برنامه داشته همیشه زودتر از موعد مقرر در محل حاضر شده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.