سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: از وضعیت قرارداد جباروف اطلاعی ندارم باید دید قرارداد او به چه شکلی است، زیرا در جلسه عقد قرارداد نبودم و اصلا قرارداد را مشاهده نکردم.

کرانچار:قائدی‌فر بازیکن بسیار با کیفیتی است/امیرقلعه نوئی برترین مربی ی دهه اخیر استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتورسازی در هفته بیست و نهم لیگ برتر، گفت: نیازی به صحبت‌ زیاد در مورد اهمیت بازی ندارم.رقابت فردا نقش زیادی در جهت آسیایی شدن ما دارد. در طول هفته با نشاط خاصی تمرینات مان را پیگیری کردیم تا در بازی مقابل تراکتورسازی با آمادگی کامل به میدان برویم.
 
وی افزود: مثل سابق دوست دارم روحیه پیروزی را حفظ کنیم. تمام تلاش مان را می کنیم تا در دو بازی آینده به پیروزی برسیم. امیدوارم نتیجه جام حذفی به شکلی رقم بخورد که ما بتوانیم با قرار گرفتن در رده چهارم لیگ سهمیه آسیایی را کسب کنیم. ما دنبال این هستیم تا در لیگ به نتایج خوبی دست پیدا کنیم، جایگاه مان را در جدول ارتقا بدهیم.
 
سرمربی سپاهان، در ادامه تاکید کرد: می‌دانم بازی قدرتمندی از سوی دو تیم انجام خواهد شد. از بازی با تراکتورسازی نه تنها مثل یک دربی بوده بلکه یک مسابقه بسیار زیبا و جذاب از آب در آمده است. معتقدم امیر قلعه‌نویی بهترین و برترین مربی در دهه اخیر فوتبال ایران است. او هم دوست دارد تا با تیمش به عنوان نائب قهرمانی لیگ دست پیدا کند.
 
کرانچار در ادامه اظهار داشت: تیم تراکتورسازی با وجود این که محروم و مصدوم زیادی در ترکیب تیمش دارد اما بسیار قدرتمند است از هواداران درخواست می‌کنم در بازی فردا تیم ما را تنها نگذارند. تیم دوست‌مان تراکتورسازی هم هوادار زیادی دارد و حضور پر شوری در ورزشگاه خواهد داشت. خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم و بازیکنان بالاترین کیفیت ممکن را دارند امیدوارم در بازی فردا این سطح آمادگی در تیم ما حفظ شود.
 
وی در مورد وضعیت جباروف و اینکه آیا این بازیکن در سپاهان می‌ماند یا خیر، اذعان کرد: از وضعیت قرارداد جباروف اطلاعی ندارم. باید دید قرارداد او به چه شکلی است. زیرا در جلسه عقد قرارداد نبودم و اصلا قرارداد را مشاهده نکردم. او بازیکن مهمی برای تیم ما است و کیفیت فنی خود را به عنوان یک بازیکن خارجی بارها به اثبات رسانده است. امیدوارم باشگاه سپاهان با توجه به شرایط موجود بتواند این بازیکن را در صورت امکان حفظ کند.
 
سرمربی تیم سپاهان در مورد اینکه آیا در صورت ماندن در سپاهان از بازیکنان جوان این تیم استفاده می‌کند یا خیر؛عنوان کرد: چند بازیکن خوب و با کیفیت ما در تیم ملی زیر 21 سال حضور دارند. هنوز بین ما و باشگاه توافقی برای فصل بعد صورت نگرفته و نمی‌توانم چیزی بگویم. اگر بمانم این نفرات را به تیم تزریق خواهم کرد. قائدی‌فر بازیکن بسیار با کیفیتی است و جزو اولویت‌ها است. باز هم می‌گویم در صورت نهایی شدن توافقم با باشگاه بار دیگر بازیکنان را بررسی خواهیم کرد.بار دیگر از هواداران درخواست می‌کنم با تعداد نفرات زیاد به ورزشگاه بیایند تا بتوانیم تراکتوزسازی را شکست دهیم مردم را خوشحال راهی منازل شان کنیم. به عنوان سرمربی از طرف شاگردانم قول می‌دهم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا یک بازی زیبا را به نمایش بگذاریم تا همه شاهد یک دیدار زیبا باشند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار