اردبیل؛

سرمایه گذاران در انتخاب طرح ها نیاز جامعه را در نظر بگیرند

استاندار اردبیل گفت: سرمایه گذاران در انتخاب طرح های تولیدی به موضوع نیاز بازار به کالاها و فرآورده هایی که تصمیم به تولیدشان دارند، توجه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان اردبیل موسوم به پنجره واحد افزود: بی توجهی به موضوع نیازسنجی و کار کارشناسی در دریافت مجوز اجرای پروژه ها و طرح ها پس از آغاز تولید به خاطر نبود بازار مناسب برای محصول و زیان دهی آن واحد برای تولیدکننده، منجر به ایجاد رقابت ناسالم در جامعه خواهد شد.

وی گفت:‌ رقابت اقتصادی ناسالم بسیار بی رحم بوده و تاثیر منفی برجامعه می گذارد و ذبح کیفیت و هدر رفت منابع و سرمایه ملی از جمله این پیامدهای منفی هستند.

استاندار اردبیل افزود: نشست های پنجره واحد به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل برای متقاضیان اجرای طرح ها و نیز پیشگیری از مراجعه مکرر این عزیزان به ارگان ها و سازمان های مختلف تشکیل می شوند.

خدابخش بیان کرد: مدیران موظفند تا تمام مسائل مربوط به سرمایه گذاری و مراحل و روند اداری آن را ریز به ریز به متقاضیان اجرای طرح ها به شکل روشن عرضه کنند تا در آینده مشکل خاصی در مسیر سرمایه گذاری ایجاد نشود.

وی تصریح کرد: هدف کلی پنجره واحد برداشته شدن هر گونه مشکل احتمالی متصور در آینده برای سرمایه گذاران بخش خصوصی و هموارتر شدن مسیر برای آنها دانست.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.