دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال با برتری یک بر صفر فولادی ها خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18 آغاز می شود.

دقیقه 10: محمد شادکام اولین موقعیت بازی را برای صنعت‌نفت ایجاد کرد و ضربه این بازیکن از بالای دروازه فولاد به خارج رفت. پس از آن نوبت به بختیار رحمانی رسید که دروازه صنعت‌نفت را تهدید کند  اما ضربه این بازیکن توسط ناصر سالاری مهار شد. ضربه ایستگاهی رحمانی برای فولاد و شوت معبودی برای صنعت‌نفت خطرات بعدی دوتیم بودند اما این ضربات راهی به چارچوب دروازه‌ها نداشتند.
 
دقیقه 24: روی خروج ناقص مرادیان یک فرصت خوب گلزنی نصیب نفت آبادان شد ولی ضربه سر محمد شادکام به بالای دروازه فولاد رفت تا اینکه در دقیقه 31 قفل دروازه‌ها گشوده شد و بختیار رحمانی با استفاده از پاس میثم دورقی و ضربه‌ای زمینی تیم میهمان را در این دیدار پیش انداخت. دقایق باقی مانده از نیمه نخست شاهد حوادث جدی روی دروازه‌های فولاد و صنعت‌نفت نبود و این نیمه با تک گل بختیار رحمانی به‌سود سرخ‌پوشان خاتمه یافت.
 
دقیقه 47: شوت حمید بوحمدان در  با اختلاف اندکی از کنار دروازه صنعت‌نفت به کرنر رفت.
 
دقیقه66: ضربه دیدنی ساسان انصاری  با واکنش تماشایی ناصر سالاری به کرنر فرستاده شد.
 
دقیقه 85: شوت محمد شادکام توسط دروازبان فولاد دفع شد.
 
اخراج ساسان انصاری در دقایق تلف شده و درگیری وی با داور میدان از دیگر حوادث دقایق پایانی این مسابقه بود که در نهایت به برتری یک بر صفر فولاد خوزستان انجامید.
 
شرح گل:
 
(فولاد): پاس میثم دورقی در گوشه محوطه جریمه صنعت‌نفت به بختیار رحمانی رسید و این بازیکن پس از حرکت در عرض با ضربه زمینی پای چپ دروازه سالاری را گشود و پس از گلزنی هم شادی نکرد.
 
 حاشیه ها:
 
آلودگی هوای آبادان و عدم حساسیت مسابقه باعث شده بود تا کمتر از سه هزار نفر در ورزشگاه تختی حاضر شوند.
 
آلودگی هوا در شهر آبادان 17 برابر حد تعیین شده بود، اما بازی‌ با این شرایط برگزار شد.
 
تعدادی از هواداران فولاد خوزستان در استادیوم تختی آبادان حضور یافته بودند و به تشویق بازیکنان این تیم می‌پرداختند.
 
وحید طالب‌لو دروازه بان فولاد خوزستان در شرایطی روی نیمکت نشسته بود که ماسک به صورت داشت. آبادان امروز بیشترین میزان آلودگی را در بین شهرهای استان داشت.
به مناسبت اعیاد شعبانیه، یک بنر بزرگ در ورزشگاه نصب شده بود.
 
بهادر عبدی در دقایق پایانی نیمه نخست به ‌خاطر اعتراض به تصمیم داور با کارت زرد جریمه شد.
 
داور مسابقه برای نیمه نخست سه دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد.
 
 بازیکنان صنعت‌نفت در ابتدای نیمه دوم با تأخیر دو دقیقه‌ای نسبت به تیم فولاد خوزستان و داوران بازی وارد میدان شدند.
 
در دقایق ابتدایی نیمه دوم بین طرفداران صنعت‌نفت و فولاد خوزستان درگیری پیش آمد و نیروهای انتظامی برای کنترل درگیری وارد شدند.
 
ساسان انصاری ابتدا با دریافت کارت زرد از داور مسابقه سه‌اخطاره شد و بازی هفته پایانی تیمش را از دست داد. این بازیکن سپس در دقایق تلف شده بازی کارت قرمز دریافت کرد و با داور دچار درگیری شد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار