شاهین شهرداری در روزی که برای سه امتیاز بازی مقابل شهرداری تبریز وارد زمین شده بود،دست خالی میدان را ترک کرد تا حدود 4 هزار هوادار مشتاق به این تیم نگران ورزشگاه را ترک کنند.

آقا حمید و تیمی پا به سن گذاشته که می خواهد زنده بماندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، یکی از عمده ترین مشکلات این تیم شاهین شهرداری را باید در میانگین سنی بالای بازیکنان جستجو کرد. اگر بخواهیم خیلی موشکافانه به ترکیب شاهین شهرداری در هفته های اخیر نگاه کنیم به یک نکته باریک تر از مو پی خواهیم برد.

در ترکیب 11 تفره تیم حمید کللی فرد 8 بازیکن 30 سال و حتی بالای 30 سال حضور دارند که شاید اندوخته تجربی شاهین را بالا ببرند اما واقعیت این است که در این شرایط سنی روند حرکتی کند هم می شود. برخی بازیکنان با تجربه شاهین شهرداری آنقدر خوبند که می توانند عصای دست سرمربی باشند و البته برخی در روزهای اواخر فوتبال خود به سر می برند.
 
حمید کللی فرد با ریسک قبول سرمربی گری شاهین شهرداری در روزهای سخت این تیم،به نوعی فداکاری کرد و البته این روزها به هر طریق ممکن می خواهد با همین تیم برای صعود تلاش کند. امری که غیر ممکن نیست و با یک برد خانگی مقابل نفت و گاز گچساران باز هم امیدها زنده می شود.

باید منتظر ماند و دید در بازی بعدی شاهین که خانگی هم هست چه اتفاقی رخ خواهد داد. 

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.