دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: حزب موتلفه با سه پشتوانه وارد انتخابات ریاست جمهوری شده است.

حزب موتلفه شایسته‌سالاری را ملاک عمل قرار خواهد دادبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در نخستین همایش مردمی مصطفی میرسلیم گفت: حزب موتلفه با سه پشتوانه وارد انتخابات ریاست جمهوری شده است.

وی ادامه داد: از پانزده سال پیش کارگروه‌های حزب موتلفه کارهای تخصصی انجام داده است و از سال‌های گذشته یک بانک اطلاعات مدیران به راه انداختیم که افراد داخل و خارج از حزب را شناسایی کنیم.

حبیبی اظهار داشت: اشکالی که در اظهارات برخی‌ها شنیده می شود این است که ورود حزب موتلفه به انتخابات را حزب بازی می‌دانند که غلط است؛ حزب برای ورود به انتخابات فقط به افراد خود پست نخواهد داد و ما شدیدا معتقد به شایسته سالاری هستیم.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: اگر نامزد حزب موتلفه رای بیاورد، اگر فردی بیرون از حزب شایستگی بیشتری نسبت به افراد حزب ما داشته باشد، قطعا ما به وی تکیه خواهیم کرد و فرد درون حزبی خود را کنار می‌گذاریم.

حبیبی در پایان خاطر نشان کرد: بنده مصطفی میرسلیم را لایق ریاست جمهوری می دانم و معتقد هستیم که قدرت اداره کشور را با نامزد خود داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.