سرمربی تیم پیکان گفت: تیم ما در میانه جدول قرار داد و با این انگیزه بازی کردن جای تقدیر دارد و من به عنوان مربی به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مجید جلالی پس از برتری دو بر صفر پیکان مقابل سایپا اظهار داشت: در این مسابقه شاید بهتر از نتیجه مدل بازی بود که انجام دادیم. تیم ما در میانه جدول قرار داد و با این  انگیزه بازی کردن جای تقدیر دارد و من به عنوان مربی به بازیکنانم افتخار می‌کنم.خوشحالم که در خیلی از بازی‌ها فراتر از نتیجه فوتبال بازی کردیم. ما در این مسابقه در هر دو نیمه خوب بودیم. بازی را کنترل کردیم و گردش توپ خوبی هم داشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت منشا برای فصل آینده چگونه است اظهار داشت: او بازیکنی است که با ما یکساله قرارداد دارد سعی می‌کنیم در این هفته با او صحبت داشته باشیم به هر حال ما او را به صد هزار دلار آورده‌ایم و حالا بازاری برای وی بوجود آمده است که مبالغ زیادی پیشنهاد می‌شود خودش هم می‌گوید به ایران آمده است که زندگی و درآمد بهتری داشته باشد.

جلالی درمورد اینکه چرا امروز از دقیقه 85 به بعد کنار خط آمد خاطر نشان کرد: چیز خاصی نبود پورغلامی به خوبی تیم را اداره می‌کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار