کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید به مسئله اشتغال پرداخته شود و اقداماتى انجام شود که مداوم و پایدار باشند.

نبايد با روش‌هاى صدقه اى با مردم برخورد كرد/برای حل معضل اشتغال باید اقدامات مداومی انجام داد
به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که برای ضبط برنامه‌های تلویزیونی در صدا و سیما حضور داشت در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌اش برای ارتقای كيفيت محصولات توليدی گفت: ضعف ما عدم رقابت پذيرى است اگر كالاى توليدى كشور با كالاهاى توليد خارجى قابل مقايسه شود و مردم نسبت به آن رغبت پيدا كنند بايد قطعا كيفيت محصولات را ارتقا دهيم.
 
میرسلیم ادامه داد: نباید به پیشرفت‌هاى دیگران بی توجه بود، همچنین باید مراکز تحقیق و توسعه را فعال کرد از نظر نیروى انسانى متخصص کمبودى نداریم بلکه باید با طراحى و مهندسی مطلوب کیفیت محصولات را ارتقا داد تا بتوانیم صادرات خوبی داشته باشیم.

وی افزود: اگر به مساىل کیفی اهتمام کنیم با توجه به پیشرفت‌ها می توانیم محصولات خود را به کشور‌ها عرضه کنیم.

کاندیدای حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران درباره اینکه اولویت مردم چیست، گفت: در حال حاضر مردم گرفتار دو مشکل هستند آن‌ها از نظر معیشتى در تنگنا هستند و در عین حال نمی توانند جوانان خود را بیکار ببینند.

وى ادامه داد: باید به مسئله اشتغال پرداخته شود و اقداماتى انجام شود که مداوم و پایدار باشند و حقوقى که نیروى کار دریافت می کند باید پاسخگوى نیازهایشان باشد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: نباید با روشهاى صدقه اى با مردم برخورد کرد.

میرسلیم خاطرنشان کرد: از دوره کوتاه مدت باید اقدامات را آغاز کرد اما اینکه چه زمانى به نتیجه مورد نظر می رسیم بستگى به اقدامات و برنامه‌ریزى دولت دارد.
 
انتهاى پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار