به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
زنجان؛محمد رضا آقاخانی، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جادهای استان زنجان درجلسه کارگروه ارتقا سطح خدمات به مسافران ناوگان حمل و نقل برون شهری استان زنجان گفت:پذیرایی از مسافران وشهروندانی که ازناوگان حمل ونقل عمومی جادهای استان زنجان استفاده میکنند باید شایسته ومطلوب باشد و براین اساس به شرکتهای حمل ونقل مسافراستان سه ماه فرصت داده شدتا نسبت به ساماندهی مطلوب وضعیت پذیرایی درناوگان خود اقدام نمایند.
آقاخانی با اشاره به شبکه سیر افزود: جلب رضایت مسافران دریک فضای رقابتی سالم و بابه کارگیری ازوسایل نقلیه باکیفیت وایمن و بهره گیری از رانندگان آموزش دیده و ماهر درمجموع ارتقا خدمات به مسافرین مهمترین هدفی است که دراجرای طرح شبکه سیر درکشوردنبال میشود وما نیز دراستان زنجان به دنبال اجرای مطلوب این طرح هستیم.
وی خاطرنشان کرد:به منظور ارتباط هرچه بهتر و سریعتر وهمچنین انتقال شکایت وانتقادات مسافران ازروند خدمت رسانی شرکتهای مسافربری استان زنجان به اداره کل راهداری وحمل ونقل جادهای استان زنجان، کلیه شرکتها موظف هستند ازاین پس نسبت به درج سامانه پیامکی دریافت انتقادات وپیشنهادات این اداره کل درپشت برگههای بلیط خود اقدام کنند.
آقاخانی افزود:افزایش کنترلهای نامحسوس ناوگان حمل ونقل عمومی جادهای استان زنجان نیز ازبرنامه هاییست که درسال ۹۶ با جدیت پیگیری خواهد شد.