اردبیل؛

اختصاص 330 میلیارد ریال به پروژه‌های آبیاری نوین در استان اردبیل

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: 330 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های آبیاری تحت فشار در دشت اردبیل اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،عدیل سروی در جلسه ستاد آبیاری تحت فشار دشت اردبیل اظهار کرد: خوشبختانه برای اجرای پروژه‌های آبیاری تحت فشار در دشت اردبیل با مشکل مالی مواجه نیستیم و به همین منظور 330 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه‌ها اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به این‌که اجرای پروژه‌های کشاورزی به ویژه پروژه‌های آبیاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: با توجه به این‌که بخش کشاورزی اردبیل از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است، بنابراین از تمام توان و تلاش خود به این منظور استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم از این طریق از هدررفت آب تا حد قابل توجهی جلوگیری کرده و به تمامی اهداف مورد نظر در رابطه با تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی دست یابیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: برای اجرای این پروژه دو میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار ریالی و 300 میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی اختصاص خواهد یافت و خوشبختانه از لحاظ مالی در این زمینه با هیچ مشکلی مواجه نیستیم که امیدواریم وضعیت به همین منوال ادامه یابد.

سروی بیان کرد: در چهار ماه گذشته تاکنون در راستای اجرای سیاست الگوی کشت و استفاده بهینه از منابع آبیبه منظور افزایش مشارکت کشاورزان برای اجرای آبیای تحت فشار کلاس‌ها و دوره‌های مختلفی برگزار شده تا از این طریق بتوانیم شاهد اجرای موفق این پروژه‌های اساسی در سطح استان باشیم.

وی تصریح کرد: بیش از 9 هزار هکتار از اراضی دشت اردبیل به منظور اجرای آبیاری تحت فشار شناسایی و آماده برای اجراست و پس از طی مراحل نهایی برای عملیات اجرایی آماده می‌شود که امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد نتایج موفقی در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.