ائمه‌ی جمعه‌ی استان، صبح امروز در شهر ماهان گرد هم آمدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، رمز موفقیت و عزت را فائق آمدن بر هوای نفس دانست.
در این دیدار مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری گفت: موضوع سال به‌ خوبی تبیین نمی‌شود، باید فرصت را غنیمت شمرد و در ارتباط با بحث اساسی کشور که اقتصاد مقاومتی همراه با تولید و اشتغال است، صحبت کرد.
حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده افزود: بسیاری از مردم تصورشان این است که دولت باید کارخانه بسازد و ایجاد اشتغال شود، در حالی که با رونق دادن به تولیدات گذشته مانند قالیبافی و کشاورزی می‌توانیم اشتغال ایجاد کنیم.
وی در ادامه خواستار طرح معضلات و آسیب‌های اجتماعی، براساس برنامه ی فکری منظم و راهکارهای قابل اجرا در نماز جمعه شد و در بحث امر به معروف و نهی از منکر گفت: در بحث امر به معروف و نهی از منکر ؛فقط ، نگاه‌مان در حوزه اجرای امر به معروف و نهی از منکر است، در حالی که باید نگاه نصیحت و خیرخواهی باشد.
وی با اشاره به لزوم بهره گیری از ظرفیت مبلغان یادآور شد: ما ائمه جمعه و دیگر وعاظ و سخنرانان باید از ظرفیت اعیاد شعبانیه، خطبه‌های ماه مبارک رمضان و لیالی قدر استفاده کنیم، زیرا ضرورت‌های جامعه تذکر داده نمی‌شود.
قاسمی‌زاده گریزی هم به انتخابات زد و گفت: سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی اصل انتخابات است و باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان، برنامه‌ریزی جامع و فراگیر برای تعالیم قرآنی و تفسیر قرآن را خواستار شد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار