کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: پیش‌بینی می‌شود در 24 ساعت آینده ضمن افزایش پوشش ابر در برخی ساعات، وقوع رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و احتمال تند باد لحظه‌ای برای مناطقی از استان دور از انتظار نخواهد بود.

رگبار پراکنده/ تندباد لحظه ای
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم عبور امواج ناپایدار جو طی ساعاتی از شبانه روز بر روی استان می‌باشد لذا پیش‌بینی می‌شود در 24 ساعت آینده ضمن افزایش پوشش ابر در برخی ساعات، وقوع رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و احتمال تند باد لحظه‌ای برای مناطقی از استان دور از انتظار نخواهد بود. ضمن اینکه پیش‌بینی می‌شود امروز در ساعاتی از عصر و شب برای لحظاتی سرعت باد بر روی دریا خصوصا نواحی جنوبی استان افزایش یابد.
 
وی افزود: بر این اساس، آسمان قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و طی ساعاتی افزایش ابر و در برخی نقاط رگبار خفیف و پراکنده باران، رعدو برق و احتمال تندباد لحظه ای را شاهد خواهیم بود.
 
مساعدی ابراز داشت: جهت باد نیز متغیر غالبا جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت 10 تا 32 کیلومتر در ساعت و در هنگام وزش تند باد لحظه ای بیش از 40 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: همچنین ارتفاع موج نیز در سواحل شمالی و مرکزی استان 30 تا 90 سانتیمتر و در سواحل جنوبی استان 60 تا 120 سانتیمتر و در هنگام وزش تند باد لحظه ای تا 180 سانتیمتر است.

وی ادامه داد: فردا زمان مد اول دریا ساعت 00:17 دقیقه بامداد، جزر اول در ساعت 04:54 دقیقه و مد دوم در ساعت 11:24 دقیقه و جزر دوم 19:10 دقیقه خواهد بود.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.