رییس شبکه دامپزشکی شهرستان روانسر از ضبط و معدوم سازی 120 کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در این شهرستان خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ دکتر روزبه محمودی رییس شبکه دامپزشکی شهرستان روانسر اظهار داشت: در پی گزارشات واصله مردمی مبنی بر دپو و نگهداری غیربهداشتی گوشت منجمد در یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی روانسر از این واحد 120 کیلوگرم گوشت فاسد ضبط شد.

وی تصریح کرد: اکیپ نظارت بر بهداشت عمومی و سلامت مواد غذایی شبکه دامپزشکی شهرستان روانسر با اخذ دستور معدوم سازی از سوی مراجع قضایی وارد محل مورد نظر شده و اقدام به شناسایی و بازرسی محموله و در نهایت با حضور نماینده نیروی انتظامی اقدام به معدوم سازی و دفن بهداشتی محموله کردند.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان روانسر ضمن تقدیر از گزارش به موقع این مورد، گفت: شبکه دامپزشکی در راستای تامین امنیت غذایی شهروندان به صورت مستمر نظارت ها و پایش های خود را انجام می دهد، اما گزارشات مردمی نیز برای ما بسیار حاىز اهمیت است و در کاهش تخلفات نیز راهگشا خواهد بود.

این مقام مسئول بیان داشت: شماره های تماس 4 رقمی 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 نیز پل ارتباطی مردم با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه است که همواره آماده دریافت گزارشات، انتقادات و پیشنهادات مردمی است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.