علی بیات گفت: مسابقات کشورهای اسلامی و مسابقات آسیایی هر دو از اهمیت خاصی برخوردار هستند اما اولویت تیم ملی کشتی آزاد با مسابقات آسیایی است.

اولویت تیم ملی کشتی با مسابقات کشورهای اسلامی است

علی بیات سرپرست تیم ملی کشتی آزاد ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تیم ملی کشتی آزاد مسابقات کشورهای اسلامی و مسابقات آسیایی را در پیش دارد که هر دو از اهمیت خاصی برخوردار است اما اولویت برای تیم ملی مسابقات کشورهای اسلامی است که از بیست و هفتم اردیبهشت آغاز می‌شود. به همین ترتیب 2 تیم قرار است به صورت جداگانه برای هر یک از مسابقات انتخاب شوند. امیدوار هستم بچه‌های تیم بتوانند در این 2 رویداد به موفقیت برسند چرا که اردوی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و می‌توانیم به آمادگی لازم راهی مسابقات شویم.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در خصوص زمان اعلام ترکیب نهایی تیم‌ها هم اظهار کرد: ترکیب تیم‌ها با توجه به فرآیند تمرینات و مسابقات جام تختی و مسابقات گذشته تا حدود زیادی مشخص شده است. به همین دلیل دیگر مسابقات انتخابی را برگزار نمی‌کنیم.

سعی شده است تیم اول را برای مسابقات کشورهای اسلامی که در آذربایجان برگزار می‌شود در نظر بگیریم و تیم‌ دوم را به مسابقات آسیایی راهی کنیم.

انتهای پیام /


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار