حضور مردم در انتخابات تداوم خط شهدا و امام راحل است.

 عباس اقبال  فرماندار بهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  انتخابات را نتیجه خون شهدا دانست و گفت: مردم قیام کردند تا کشورشان در همه زمینه ها به استقلال برسد.
 
 اقبال افزود: صندوق های رأی و حضور مردم نشان دهنده اراده آنها بر تداوم خط شهدا و راه امام راحل است و یقیناً همانطور که تاکنون نشان دادن در 29 اردیبهشت حماسه دیگری خواهند آفرید و مردم بهاباد در انتخابات آتی این مطلب را با رأی خود به اثبات خواهند رساند.

رئیس هیأت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان بهاباد با تشکر از کسانی که کاندیدا شدند برای شوراها و خود را در معرض انتخاب مردم قرار دادند گفت: این حضور رشد مردم در مسئولیت پذیری را نشان دهد که می خواهند در صحنه تصمیم گیری برنامه های کشور بیاند.

اقبال تصریح کرد: امیدواریم در انتخابات 29 اردیبهشت مردم با حضور پرشور در این انتخاب شرکت کنند و افراد خوبی هم در شورای شهر و هم در روستاها انتخاب کنند.

فرماندار بهاباد در ادامه با بیان اینکه اگر مردم به دست اندرکاران انتخابات اعتماد کردند به خاطر عملکرد خوب مسئولین برگزار کننده انتخابات بوده است گفت: دولت در برگزاری انتخابات بی طرف است به طوری که دولت های متعددی با گروه های مختلف سیاسی با انتخاب مردم بوجود آمدند که نشان دهنده توجه و حراست از رأی مردم توسط دولت است.

اقبال برگزاری انتخابات پر شور و با حضور حداکثری مردم را نیازمند امکانات لازم برای برگزاری این رویداد مهم دانست و گفت: ادارات و نهادهای دولتی باید برگزاری انتخابات را در اولویت کاری خود قرار داده و در این امر ستاد انتخابات شهرستان را یاری کنند.

وی بر بی طرفی مسئولین در انتخابات تأکید کرد و گفت: از امکانات دولتی و ساعات اداری به هیچ وجه نباید در امر تبلیغاتی کاندیدا استفاده شود و در صورت مشاهد هرگونه تخلف مطابق قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.