معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: با تجهیز ورزشگاه رضازاده اردبیل مسابقات جهانی سالنی در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار می‌شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا داورزنی در بازدید از ورزشگاه رضازاده اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر ورزشگاه رضازاده اردبیل به مجهزترین ورزشگاه کشور بعد از سالن 12 هزار نفری تهران تبدیل شده و با تمهیدات انجام شده مسابقات جهانی سالنی در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار می‌شود .

وی افزود: هم‌اکنون ورزشگاه رضازاده اردبیل از نظر استانداردهای جهانی مشکلی ندارد و با تمهیدات انجام شده با حمایت مسئولان استان این ورزشگاه به یکی از ورزشگاههای مجهز آسیا تبدیل شده و انتظار می‌رود با برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا کلید مسابقات جهانی نیز در این ورزشگاه رقم بخورد .

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر 11 کشور آسیایی برای برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا وارد اردبیل شدند که امروز استارت مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل زده می‌شود و انتظار می رود با حضور تماشاگران اردبیلی تیم ملی والیبال امید ایران قهرمان مسابقات شده و به جام جهانی مصر صعود کند .

داورزنی بیان کرد: انتظار می‌رود امسال و سالهای آینده شاهد رویدادهای جهانی در اردبیل باشیم که این امر برای استان اردبیل امتیازات زیادی به دنبال خواهد داشت .

رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: تجهیز دیگر سالن ورزشی اردبیل نیز در نوع خود قابل توجه است که آماده‌سازی سالن ورزشی رضازاده و شهید آسمانی در این مدت کوتاه تعجب مسئولان آسیایی را برانگیخته و تلاش مسئولان در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر اردبیل با برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا در توریسم ورزشی نیز حرفهای زیادی برای گفتن دارد و نیاز است مسئولان در این زمینه سرمایه‌گذاری های عظیمی داشته باشند تا از این طریق اردبیل به یکی از قطب های ورزشی کشور تبدیل شود .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.