در هفته پایانی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، در دیداری حساس، تیم سقوط کرده فولاد یزد پذیرای تیم مدعی گل گهر سیرجان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دیدار فولاد یزد و گل‌گهر سیرجان را كه ساعت 17:00 عصر امروز در ورزشگاهشهید نصیرییزدبرگزار می شود، وحید کاظمی قضاوت می کند.

دیداری که نتیجه آن برای تیم مهمان که در کورس صعود به لیگ برتر قرار دارد از اهمیت بالایی برخوردار است.

تیم فولاد یزد فصل را با تمام مشکلاتی که داشت، پشت سر گذاشته است و در یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها با شکستی که مقابل دیگر کاندیدای سقوط به دسته پایین تر یعنی تیم فجر سپاسی متحمل شد، رسماً به لیگ دو سلام کرد تا پس از چندین فصل حضور کج دار و مریض در لیگ دسته اول تنها نماینده یزد نیز از این مسابقات کنار برود، اما تیم گل گهر سیرجان که فصل را خوب آغاز کرد و خوب نیز ادامه داد پس از سه هفته ناکامی سرانجام موفق شد در هفته ما قبل پایانی بازی ها در خانه دیگر تیم مدعی یعنی سپیدرود رشت را با حساب سه بر دو شکست دهد و امیدهای خود را برای صعود به دسته بالاتر همچنان زنده نگه دارد.

یزدی ها از مجموع بازی هایی که در این فصل برگزار کرده اند 6 پیروزی، 12 تساوی و 15 شکست را بدست آورده اند، سیرجانی ها نیز 15 پیروزی، 12 تساوی و 6 شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند.

تیم فولاد یزد در حال حاضر با ۳۰ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و گل گهر سیرجان نیز با ۵۷ امتیاز در رده سوم ایستاده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار