رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس بیمارستان امیرکبیر اهواز را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ به مناسبت هفته کار و کارگر صبح امروز بیمارستان 9 هزار و 975 متر مربعی امیرکبیر از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

این بیمارستان که قرار است از این پس با نام میلاد فعالیت کند، از بخش‌های مختلف خدمات به بیماران برخوردار است.

هزینه احداث این مرکز 270 میلیارد ریال بوده و برای تجهیز آن جهت ارائه خدمات به بیماران نیز 230 میلیارد ریال هزینه شده است.

این بیمارستان توسط تامین اجتماعی به منظور خدمات به بیماران ساخته شد.

 مدیردرمان تامین اجتماعی خوزستان در آئین بهره برداری از این بیمارستان گفت: این بیمارستان نوسازی شده، در زمینی به مساحت پنج هزار و 235متر و زیربنای 9 هزار و975 متر مربع در چهار طبقه ساخته شده است.

صادق جلیلی افزود: این بیمارستان شامل بخش های زنان ، مردان ، کودکان، آی سی یو ، سی سی یو ، ان آی سی یو ، زایمان و اورژانس است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان دارای چهار اتاق عمل و درمانگاه های عمومی و تخصصی است اظهارکرد: خدمات پاراکلینکی و سایر خدمات مورد نیاز بیماران از قبیل آزمایشگاه ، رادیولوژی، دندانپزشکی، داروخانه، فیزیوتراپی، اندوسکوپی، برونکوسکوپی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی و تست ورزش در این بیمارستان ارایه می شود.

جلیلی افزود: برای ساخت و تجهیز این بیمارستان 500 میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان تامین اجتماعی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه کار نوسازی این بیمارستان از سال 1388شروع شده بود گفت: جذب نیروهای مورد نیاز این بیمارستان از طریق برگزاری آزمون استخدامی، مصاحبه و گزینش صورت گرفته است.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان پس از بهره برداری از این بیمارستان از بخش های مختلف آن دیدن کرد.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار