تاثیر شبکه های اجتماعی در تبلیغات انتخاباتی مسلم است اما میزان آن امری مهم تلقی میشود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم تقریبا به میانه راه رسیده است و اکثر نامزدها با گذر از روش های سنتی و پرخرج رو به تبلیغات موثرتر و کم خرج تر رسانه ای آورده اند. در این میان البته شبکه های اجتماعی نقش به سزایی دارند.
 
اگر میخواهید بدانید نقش شبکه های اجتماعی در انتخابات های جهان چقدر است لازم است بدانید ، دونالد ترامپ چنین سخنی را گفته است: " فیس‌بوک و توئیتر در پیروزی من نقش کلیدی ایفا کرده‌ است" این در حالی است که عمده تبلیغات  هیلاری کلینتون سبک قدیمی تر و کاغذی بودند.
 
در ایران اما جای فیسبوک و توئیتر باید از تلگرام و اینستاگرام به عنوان شبکه های اجتماعی تاثیرگذارتر در انتخابات نام برد. که تاثیر آن را در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال 94 مشاهده کردیم.
 
برای آشنایی کامل با نحوه و تاثیر این شبکه ها در تبلیغات انتخاباتی اینفوگرافیک زیر را مطالعه کنید.
 
قدرت شبکه های اجتماعی در تبلیغات انتخاباتی چقدر است؟ +اینفوگرافیک
مجری طرح : اینفونگاره

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
درایران درصدخیلی پایینی شبکه های مجازی درانتخابات موثرندوآنرابایددرچیزهاوعوامل دیگری جستجودکرد.
آخرین اخبار