کرمانشاه؛

قهرمانی ایران در آسیا قابل پیش بینی بود

مربی کرمانشاهی تیم ملی هاکی گفت: قهرمانی ایران در آسیا قابل پیش بینی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مسعود بهلولی گفت: امروز ایران به عنوان قدرت اول هاکی آسیا باید به فکر قرار گرفتن در بین تیم های برتر دنیا و کسب عنوان در رقابت های جهانی باشد چرا که توانایی بازیکنان ما کمتر از آن ها نیست.

بهلولی خاطرنشان کرد: پیروزی ایران مقابل رقبای آسیایی آن هم با اختلاف گل های فراوان نشان داد ما یک سروگردن از تیم های این قاره جلوتر هستیم و باید برای موفقیت در مسابقات جام جهانی پیش رو برنامه ریزی کنیم.
مربی تیم ملی هاکی ایران گفت: ما هم اکنون جزو چهار - پنج تیم اول دنیا در هاکی سالنی هستیم و اگر حمایت شویم می توانیم در مسابقات 2018 آلمان روی سکو هم برویم.
وی در پایان اظهار کرد: خوشبختانه هماهنگی و انسجام خوبی بین بازیکنان و کادر فنی تیم ملی هاکی وجود دارد و همین ازعوامل موفقیت ایران در سال های اخیر بوده است.
محسن بهلولی بازیکن تیم ملی هاکی ایران نیز گفت: با قهرمانی مقتدرانه ای که در جام ملت های آسیا کسب کردیم فاصله و اختلاف توانایی ملی پوشان ایران با سایر کشورها کاملا مشخص شد.
وی ادامه داد: امروز در آسیا هیچ تیمی نیست که بتواند مقابل ایران قد علم کند و این موضوع در مسابقات اخیر که همه تیم های را با اختلاف گل های فراوان شکست می دادیم مشاهده شد.
بهلولی افزود: ضعیف ترین پیروزی ایران در این مسابقات برابر قطر میزبان رقم خورد که با 6 گل اختلاف توانستیم حریف را شکست دهیم ولی در بقیه رقابت ها با اختلاف گل فراوان نیز 16 گل، 11 و 12 گل نیز پیروز شدیم.
عضو تیم ملی هاکی ایران ادامه داد: از امروز باید به فکر رقابت های جام جهانی باشیم تا بتوانیم این بار روی سکو برویم.
وی در پایان گفت: اتریش، آلمان، هلند، روسیه و سوئیس از مهمترین رقیبان ایران در مسابقات جام جهانی 2018 خواهند بود.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.