مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: 72 مراسم و یادواره شهدا در سال گذشته برگزار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه به برگزاری 72 مراسم و یادواره شهدا در سال گذشته اشاره و گفت: استان کرمانشاه 9 هزار و 800 شهید، 13 شهید مدافع حرم، 22 هزار جانباز، ۳۲ هزار و ۶۰۰ ایثارگر و یک‌هزار و 800 آزاده دارد.

حجت‌الاسلام هادی عسگری گفت: جشن ویژه خانواده‌های جانباز 70 درصد، شب گذشته با سخنرانی آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، ماموستا ملا‌محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در سالن گل نرگس این شهرستان برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه به برگزاری 72 مراسم و یادواره شهدا در سال گذشته اشاره و بیان کرد: استان کرمانشاه 9 هزار و 800 شهید، 13 شهید مدافع حرم، 22 هزار جانباز، 32 هزار و 600 ایثارگر و یک‌هزار و 800 آزاده دارد.

وی به اشاره به رتبه هفتم استان در کشور از نظر تعداد کل شهدا، اضافه کرد: این استان با دارا بودن 950 زن شهیده، بیشترین شهدای زن را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

عسگری تعداد جانبازان زن استان را نیز یک‌هزار و 150 نفر اعلام و تصریح کرد: استان کرمانشاه از نظر تعداد جانبازان زن جایگاه دوم کشور را دارد.

این مسؤول به فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی بنیاد شهید استان اشاره کرد و افزود: این کانون با بیش از 2300 عضو فعالیت‌های همچون مسابقات قرآنی حفظ، قرائت، مفاهیم، مسابقه کتابخانی، مسابقه قرآن در خانه، امربه معروف و نهی از منکر و‌... را با تخفیف ویژه برای خانواده‌های شهدا و جانبازان برگزار می‌کند.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.