امام جمعه موقت اهوازگفت: کارگران با تلاش‌هایی در زمینه تولیدات داخلی باعث بالارفتن کیفیت اجناس داخلی و توجه از جانب مشتریان به آن صورت می گیرد که این امر باعث تحقق شعار اقتصاد مقاومتی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛آیت‌الله سید ابوالحسن حسن‌زاده، امام جمعه موقت اهوازاظهار کرد: ظلم در مقابل ایثار قرار گرفته و از این‌رو در دین مبین اسلام جایگاهی نداشته و انتظار می‌رود این روحیه ایثار و ایثارگری همواره در میان کارگران خوزستان وجود داشته باشد و توسعه پیدا کنند.

وی با اشاره به جایگاه والای کارگری افزود: کارگری کردن از بهترین عبادات به حساب می‌آید که در پی آن رزق و روزی حلال حاصل می‌شود و بر این اساس خدمات به مردم و تلاش برای مردم نیز همواره باید در اولویت کاری مسئولان باشد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد وضعیت کارگران اضافه کرد: تامین و تهیه معیشت و رفع نیازهای کارگران از جمله مواردی است که کارفرمایان و دولت باید به آن توجه داشته باشند و برای رفع مشکلات این مشکلات توان خود را به کار بگیرند.

حسن‌زاده با اشاره به نقش والای کارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان داشت: با تلاش‌هایی که در زمینه تولیدات داخلی توسط کارگران به کار گرفته می‌شود کیفیت اجناس داخلی بالا رفته و توجه از جانب مشتریان به آن صورت می گیرد که این امر باعث تحقق شعار اقتصاد مقاومتی خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار