آبادان؛

تعیین 231 شعبه اخذ رای برای انتخابات در شوش

تعداد 231 شعبه اخذ رای برای انتخابات در شوش تعیین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛نجاتی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شوش گفت: تعداد 231 شعبه اخذ رای برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان پیش بینی شده است.

رضا نجاتی با بیان اینکه از این تعداد شعبه اخذ رای 221 شعبه ثابت می باشند افزود:تعداد 10 شعبه سیار نیز برای جمع آوری آرای رای دهندگان در این شهرستان پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: تعداد شعب اخذ رای سیار به دلیل وضعیت عشایری، بعد مسافت و وسعت شهرستان تعیین شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شوش درباره افزایش تعداد شعب اخذ رای در انتخابات جاری تاکید کرد:شعب اخذ رای در شهرستان شوش در این دوره از انتخابات نسبت به دوره قبل تعداد پنج شعبه افزایش دارد.

وی با اشاره به محل استقرار شعب اخذ رای در شهرستان شوش افزود: محل شعب اخذ رای با حضور کارگروهی متشکل از اعضای هیات های نظارت و اجرایی و کارشناسان فرمانداری در مناطق مختلف شهری مشخص شده است.

فرماندار شوش افزود: شعب اخذ رای ثابت با در نظر گرفتن تعداد ساکنان منطقه در نظر گرفته شده است و در این ‌باره کار کارشناسی صورت گرفته است.

150 هزار نفر از جمعیت 200 هزار نفری شهرستان شوش شرایط شرکت در انتخابات را دارند.

29 اردیبهشت ماه سال جاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور هم زمان در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.