رییس اداره سنجش آموزش وپرورش فارس در اطلاعیه ای موارد مهم در خصوص آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان فارس را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد رضا ستوده رییس اداره سنجش آموزش وپرورش فارس در این اطلاعیه عنوان کرد که زمان آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان سال 96 برای ورود به پایه هفتم ( دوره اول متوسطه ) از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 14 اردیبهشت وبرای ورود به پایه دهم ( متوسطه دوم ) از ساعت 9 صبح روز جمعه 15 اردیبهشت است.
 
ستوده افزود: لازم است داوطلبان برای دریافت و چاپ کارت ورود به جلسه آزمون به سامانه همگام http://hamgam.medu.ir   ( سامانه ثبت نام ) مراجعه کنند.
 
وی با اعلام اینکه آدرس محل حوزه برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه قید شده است ادامه داد: داوطلبان باید یک ساعت قبل از آزمون در محل حوزه حضور داشته باشند.
 
ستوده بیان کرد: داوطلبان علاوه بر کارت ورود به جلسه، دو عدد مداد مناسب با نوک نسبتاً نرم ، مداد تراش و پاک کن مناسب همراه داشته باشند.
 
وی اظهار داشت: همراه داشتن تلفن همراه ، ماشین حساب و وهرگونه وسایل الکترونیکی توسط داوطلبان ممنوع است.
 
رییس اداره سنجش آموزش وپرورش فارس با اشاره به اینکه در این آزمون هر داوطلب به سوالات دو دفترچه شامل دفترچه استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی پاسخ می دهند، تصریح کرد: مدت زمان برگزاری آزمون برای ورودی متوسطه اول 90 دقیقه و ورودی متوسطه دوم 100 دقیقه می باشد.
 
گفتنی است این آزمون دارای نمره منفی به میزان یک سوم است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار