مشاور و رئيس دفتر نماينده ولي فقيه در كردستان گفت: ۲۹ اردیبهشت جاری میدان رزم ملت است وحضور در انتخابات احترام به جانبازان، ایثارگران وخانواده شهدا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محرمعلی فراشی مشاور و رئيس دفتر نماينده ولی فقيه در كردستان پیش از ظهر امروز در همایش گرامیداشت روز جانباز با اشاره به جایگاه والای شهدا و جانبازان آنان را کسانی خواند که دل در گرو این انقلاب و نظام الهی دارند.

وی با بیان اینکه جانبازان با خدا عهد و پیمان بسته‌اند، افزود: وفاداری رزمندگان ما به گونه ای است که آوازه آنها در عالم پیچیده است.

به گفته فراشی حقانیت جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود جانبازان از توطئه دشمنان در امان است و ایران اسلامی توانسته جایگاه خود را در دنیا پیدا کند.

مشاور و رئيس دفتر نماينده ولی فقيه در كردستان غیرت دینی جانبازان را از صفات بارز آنها دانست وگفت: نظام اسلامی به برکت همین جانبازان و رشادت‌های آنها از یک صلابت بزرگ برخوردار است.

فراشی بابیان اینکه مردم باید حضور حداکثری در انتخابات داشته‌ باشند و انتخاب درستی انجام دهند حراست و حفاظت از اصلی‌ترین و محوری‌ترین رکن این نظام یعنی ولایت فقیه را ضروری دانست.

انتهای پیام/ م ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.