استاندار تهران، اتباع افغانستانی و عراقی را مسلمانانی دانست که مهمان ایران هستند و گفت: اکثر آنها در کشور خود مشکل دارند و اگر اینگونه نبود یقیناً بخش عمده‌ای از آنان به کشور ما نمی‌آمدند.

استاندار تهران: اتباع افغانستانی و عراقی مهمانان ایران هستند،تاکید بر خدمات‌رسانی به‌موقع برای مهاجرینبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سیدحسین هاشمی در بازدید از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان تهران که با حضور معاون امنیتی انتظامی استانداری، مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی و سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگزار شد، ضمن اینکه در جریان خدمات ارایه شده به اتباع قرار گرفت مونیتورینگ آنلاین اداره کل اتباع و مهاجران خارجی استان را نیز افتتاح کرد.

وی در این مراسم اظهار کرد:‌ همکاری خوبی که میان همکاران در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وجود دارد بسیار ارزشمند است و مشکلات خوشبختانه به حداقل رسیده اما همچنان به آن درجه مطلوبی که باید نرسیده است.

استاندار تهران با بیان اینکه نیاز است موفقیت اداره اتباع استان علاوه بر داخل کشور در سطح بین المللی نیز مطرح باشد، تاکید کرد: روان کارمند باید همواره در آرامش باشد اگر در کار تنش و استرس باشد در سیستم اجرا خلل ایجاد خواهد شد و با هماهنگی و تعامل کارها خوب پیش می‌رود و بهره‌وری کارمند افزایش می یابد.

هاشمی، اتباع افغانستانی و عراقی را مسلمانانی دانست که مهمان کشورمان هستند و تصریح کرد: اکثر آنها در کشور خود مشکل دارند و اگر اینگونه نبود یقیناً بخش عمده‌ای از آنان به کشور ما نمی‌آمدند.

وی ادامه داد: ‌لازم است خدمات رسانی به مهاجران به درستی و به موقع انجام شود که اجر معنوی نیز در ارائه خدمات به آنها وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار