مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با تاکید بر ضرورت معرفی بیشتر شهدا به دانش آموزان گفت : باید فرهنگ ایثار و شهادت را در نسل آینده ساز تقویت کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا جهان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در مراسم گلباران مزار شهدا استان به مناسبت هفته معلم به تمجید از جایگاه رفیع معلمان و خصوصا معلم شهید مطهری پرداخت و اظهار کرد: شهادت علامه شهید مرتضی مطهری روز مبارکی است که به‌عنوان روز معلم در سراسرکشور نامگذاری و هر ساله گرامی داشته می‌شود.

جهان با تاکید بر لزوم پیروی از راه و سلوک شهدای گرانقدر افزود: ما وقتی می‌توانیم در این مکان مقدس در کنار شهدا در صورتی می‌توانیم این ادعا را داشته باشیم که پیرو شهدا، امام و رهبری هستیم که راه شهید را عاقلانه و متفکرانه ادامه دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خاطرنشان کرد: ما باید به این طرف برویم که شعارها را که همچون پرچم و نماد هستند تبدیل به عمل و رفتار کردهتا با انتقال این ارزش‌ها به دانش‌آموزان، آنها را در پیکره جامعه ببینیم.

جهان بااشاره به گام های مثبت آموزش و پرورش استان سمنان در مسیر تفکر در اسلام ناب محمدی افزود: بعد از گذشت 35 سال، اولین بار در استان کتاب فرهنگ‌نامه شهدای معلم استان را به چاپ رساندیم که در روز سوم خرداد امسال و همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر تقدیم خانواده های شهدا می‌شود.

انتهای پیام / ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.