استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز معلم، این روز را تداعی کننده بهترین جلوه از انوار خداوندی به عنوان مقام معلمی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛استاندار آذربایجان غربی  با صدور پیامی فرا رسیدن 12 اردیبهشت روز معلم را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

دوازدهم اردیبهشت ماه روز معلم، تداعي گر بهترين جلوه از انوار خداوندي يعني مقام معلمي است. این روز مبارک، روز ارج نهادن به مقام و جايگاه رفیع معلم و استاد شهید مرتضی مطهری و همچنین گرامیداشت سنت حسنه تعلیم و تعلم و روز تجليل از جلوه هاي عشق، ايثار و فداكاري معلمین در عرصه های علم و دانش است؛ بی تردید پیشرفت و ترقی کشور مرهون زحمات انسانهای وارسته و با اخلاصی است که با قلبی سرشار از عشق به خدا و مردم در عرصه تعلیم و تربیت تلاش می نمایند.

اینجانب در آستانه فرا رسیدن دوازدهم اردیبهشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری، روز و هفته معلم را به تمامی معلمین عزیز و اساتید گرانقدر تبریک عرض نموده و امیدوارم همه فرزانگان و تلاشگران عرصه آموزش و پرورش و دانشگاهها در مسیر تربیت نیروهای توانمند و متعهد برای نظام اسلامی موفق و موید باشند.

سعادت- استاندار آذربایجان غربی

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.